BIODATA UMIE AIDA PELAKON DRAMA MAK CUN 3 !

Drama Mak cun sememangnya menjadi kegilaan ramai dengan kegamatan pelakon Erma Fatimah dan Umie Aida yang membuatkan kita tidak kering gusi menonton Drama mak cun ni. Ramai yang tanya mengenai Biodata umie aida. jadi jom abang kongsikan Biodata umie aida pelakon drama mak cun 3 !


Biodata Umie Aida pelakon mak cun 3
Gambar Biodata Umie Aida Pelakon drama mak cun 3 sumber facebook

BIODATA UMIE AIDA PELAKON DRAMA MAK CUN 3 !


Nama Penuh : Umi Kalsom Rahmad ali
Nama artis :  Umie Aida .
Tarikh Lahir : 18 januari 1973
Asal : Kuala Lumpur.

Memang best lakonan umie aida dalam mak cun. walaupun kadang-kadang slank bahasa depa  macam tak nampak kedah pun sebenarnya. hehe Umie Aida merupakan antara pelakon yang terkenal dan boleh di anggap sebagai legend dalam dunia seni tanah air .

Lepas baca Biodata Umie Aida pelakon mak cun 3 ni kan. boleh lah kita kenal serba sedikit pasal umie aida kan. nak kongsikan drama dan filem lakonan umie memang tak muat sebab banyak sangat. Kita doakan agar umie terus berjaya dalam dunia seni ini.

Sekian.

2 comments:

  1. cantik dia nih kan.. hee~ tak payah mekap tebal tebal pun dah cantik.. bila la kakak nak cantik cam dia.. eh !! tetiba..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.