BIODATA NUR FAZURA PELAKON DRAMA HERO SEORANG CINDERELLA

Share:
Biodata Nur Fazura. Pelakon cantik manis ini sudah begitu lama dalam dunia seni tanah air. Nur Fazura, sudah pasti anda kenal kan. Aku kenal Nur fazura atau fazura ni masa dia belakon dalam filem Senario XX satu ketika dulu, masa tu masih muda lagi. sekarang pun muda juga hehe. Berikut merupakan Biodata Nur Fazura .

Biodata Nur Fazura
Biodata Nur Fazura


BIODATA NUR FAZURA


Nama Penuh : Nur Fazura Sharifuddin
Nama Artis : Fazura
Asal : Pahang
Umur : 34 tahun
Tarikh Lahir : 27 September 1983

Instagramhttps://www.instagram.com/missfazura/?hl=en

Biodata Nur Fazura
Biodata Nur Fazura

**gambar sumber facebook

Sejak kebelakangan ini, Fazura sering menjadi mangsa kritikan oleh netizen yang entahlah bagi aku mereka ni just sekadar suka-suka memburukkan orang. Mereka mencari rezeki, kita pula kritik apa yang mereka buat. Kalau kritik dengan bahasa yang baik,boleh lah kan kita terima. Ni siap mungkin ada yang gunakan kata-kata yang kurang enak yang di dengari.

Tapi Nur fazura still masih laku di luar sana. Kau kecamlah dia macama mana sekali pun, dia tetap ada . Dia juga tidak cepat melatah dengan kritikan terhadap dia. ni yang hebatnya orang-orang ni. Kalau dia dizalimi, doa dia makbul tau.

Aku tulis biodata Nur Fazura ni hanya sebagai perkongsian maklumt mengenai fazura tu je. Semoga rezekinya terus murah dan berjaya dalam dunia seni ini.

Sekian.

No comments