Biodata Hael Husaini Penyanyi Lagu Jampi

biodata hael husaini
Biodata Hael Husaini Penyanyi Lagu Jampi


Biodata Hael Husaini. Korang dengar tak lagu jampi ? mesti pernah dengar kan . hehe korang nak tahu penyanyi lagu tu bernama Hael Husaini. Kalau dengar lagu ni mesti akan menyanyi sekali kan . haha macam kena ja dengan kita. hehe ramai yang nak kenal dengan Hael Husaini ni. berikut merupakan Biodata Hael Husaini.


BIODATA HAEL HUSAINI



Nama Penuh : Hal Husaini Razmi
Nama Artis : Hael Husaini
Umur : 30
Tarikh Lahir : 1987
Asal : KL

Twitterhttps://twitter.com/haelhusaini?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

Facebookhttps://www.facebook.com/haelhusainisani/

Untuk yang tak tahu lagi, Hael ni sebenarnya bekas anggota kumpulan azhael dengan seorang lagi tu, lupa dah nama dia hehe. sekarang hael bergerak solo dan mempertaruhkan single jampi . bagi aku pertaruhanna itu semakin menjadi -jadi kan .

Serono dapat kenal hael melalui biodata Hael Husaini ni. ada tak peminat hael yang baca entri ni ? kalau ada korang kongsikanlah dengan kawan-kawan korang yang lain tau. hehe saja suka-suka kongsikan lagu best kan hehe.

Sekian.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.