BIODATA FAHAD IMAN PELAKON DRAMA KU KIRIM CINTA

Biodata Fahad Iman. Pelakon lelaki yang sedang meningkat naik ini bernama fahad iman. Dia merupakan antara pelakon yang kerap membintangi drama tempatan. Fahad Iman juga kerap menjadi wajah untuk iklan-iklan di tv. Sebagai contoh , Meggi  dan lain-lain. Berikut merupakan Biodata Fahad Iman .


Biodata Fahad Iman
Biodata Fahad Iman



BIODATA FAHAD IMAN 


Nama Penuh : -
Nama Artis : Fahad Iman
Asal : -
Tarikh Lahir : 1993
Umur : 24 Tahun

Instagramhttps://www.instagram.com/fahadiman/?hl=en
Twitterhttps://twitter.com/fahadiman93?lang=en


Biodata Fahad Iman
Biodata fahad Iman 

*Gambar sumber : Facebook Fahad Iman.

Korang pernah tengok Fahad Iman jadi Mak Andam ? hehe sebenanya aku lebih suka tengok dia berlakon mak andam dari berlakon watak serius macam dalam drama terbaru yang di tayangkan lakonan beliau iaitu Ku Kirim Cinta .

Perkenalan ringkas kita melalui biodata Fahad Iman ini di harap dapat memperkenalkan kita dengan pelakon kacak ini. Ramai tahu yang dia ni kacak tapi ramai yang tak kenal siapa dia. hehe sekarang dah kenalkan, apa kata korang share entri ni . hehe terima kasih .

Artikel berkaitan :

Biodata Ayda Jebat .
Biodata Redza Rosli .
Biodata Fattah Amin .

Sekian .

No comments

Powered by Blogger.