APA YANG DI MAKSUDKAN DENGAN KRISTAL SWAROVSKI ? RAMAI YANG SUKA DENGAN SWAROVSKI NI !

APA YANG DI MAKSUDKAN DENGAN KRISTAL SWAROVSKI ? | Baru-baru ini viral di media sosial mengenai kristal swarovski. ramai sungguh yang memberi komen positif terutamanya kaum wanita. Korang tahu tak apa itu kristal swarovski ?  sebenarnya ia merupakan batu kaca yang di keluarkan oleh sebuah syarikat bernama Swarovski .


gambar KRISTAL SWAROVSKI ?
Salah satu contoh gambar kristal swarovski ; Gambar sumber google

APA YANG DI MAKSUDKAN DENGAN KRISTAL SWAROVSKI ? 


Sekarang kita dah tau dah yang kristal swarovski ni sebenarnya sebuah kristal yang di keluarkan oleh syarikat Swarovski. Jadi mesti ramai yang tertanya-tanya , sebab apa kristal swarovski ni lebih cantik berbanding kristal-kristal lain. di kecualikan lan kristal.  hahaha

Sebenarnya ,


gambar kristal swarovski
Gambar swarovski sumber google


jeng- jeng - jeng !

Syarikat ini telah membuat satu lapisan Aurora Borealis yang mana lapisan ini mampu menjadi kristal seperti prisma kaca yang cantik . Sebab itu korang bila tengok kristal ni , korang akan nampak cantik sebab dia terbias menjadi warna pelangi.

macam prisma kaca yang kita buat eksperiment masa sekolah dulu-dulu .

Menarik kan.

Pandai depa ubah dari kristal biasa kepada yang lebih komersial .

kesimpulannya ,


Semua benda yang bersinar pasti akan kelihatan cantik dan menarik. Dan kaum wanita sudah pasti akan menggemari Kristal Swarovski ni kan. tak percaya, korang tengok pengacara wanita terkenal tanah air ni bila dia dapat sesuatu yang di salut oleh Kristal Swarovski ni. Rujuk Berita ini .

Aku yakin korang pun akan buat muka macam tu jugak. hahaha

kaum lelaki, korang dah faham APA YANG DI MAKSUDKAN DENGAN KRISTAL SWAROVSKI ? . jadi tunggu apa lagi, simpan duit dan beli satu buat insan tersayang. Mesti depa sengeh sampai ke telinga ka. hehe

Sekian .

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.