TEMPAT MENARIK DI SINGAPORE ! KORANG KENA SINGGAH CUTI SEKOLAH NI !

20 Mac 2017

TEMPAT MENARIK DI SINGAPURA ! | Tempat pelancongan yang menjadi tumpuan sempena cuti sekolah sudah pasti negara jiran kita iaitu Singapura. Ramai yang mengambil peluang untuk menerokai kecantikan dan kebersihan negara kota singa itu. Korang nak tahu tak tempat menarik di Singapura ?

TEMPAT MENARIK DI SINGAPURA !

1. Universal Studio Singapore

TEMPAT MENARIK DI SINGAPORE !

2. Garden by the bay

TEMPAT MENARIK DI SINGAPORE !

3. Night Safari di zoo Singapore

TEMPAT MENARIK DI SINGAPORE !


Oh tidakkk !

Mesti bestkan kalau dapat melawat tempat-tempat menarik di Singapura ni kan. Aku pasti masukkan semua tempat-tempat ni dalam wishlist aku nanti.

Bagi korang yang berkesempatan, apa kata korang pergi ke sana dan rasai sendiri pengalaman bercuti di tempat-tempat menarik sempena cuti sekolah ini. aku hanya kongsikan dengan korang je ni. kalau ada yang nak sponsor aku , bagitau lah yer. ehh

hahaha

Semoga entri TEMPAT MENARIK DI SINGAPORE ! membantu korang untuk meluangkan masa dengan bercuti di singapura. nanti beli souveniour tu bgi lah sikit dekat aku . hahaha

Sekian.

1 ulasan:

  1. Cuti sekolah dah start .so rancang perjalanan dan percutian sebaik mungkin

    BalasPadam

Kataubaid© .