SENARAI PELAKON DRAMA CIK SERBA TAHU !

SENARAI PELAKON DRAMA CIK SERBA TAHU ! | Lepas habis drama Dia bidadariku, minggu ini akan bermulalah satu lagi drama baru iaitu Drama Cik Serba Tahu . Drama ini di bintangi oleh Remy Ishak, Sari Yanti ,Zarul Umbrella dan lain-lain. Siapakah pelakon drama cik serba tahu ? Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA CIK SERBA TAHU !



SENARAI PELAKON DRAMA CIK SERBA TAHU !


SENARAI PELAKON DRAMA CIK SERBA TAHU !


Tarikh Mula Siaran : 27 Mac 2017
Saluran Siaran : Astro Ria dan HD
Waktu Siaran : Jam 10 malam
Senarai Pelakon : Remy Ishak, Sari Yanti, Zarul Husin , Iedil Putra, Riana AF, Ilya Buang, Dynas Mokhtar, Nadia Brian.


Kalau korang nak tengok Zarul husin atau Zarul Umbrella berlakon, korang kena tengok drama cik serba tahu ni . hehe mesti best. tengok iklan pun dah nak tergelak kan. Selain Zarul, ramai yang menumpukan perhatian kepada hero malaya iaitu Remy ishak. lama tak tengok remy amik slot di Astro .

Apa-apa pun barisan SENARAI PELAKON DRAMA CIK SERBA TAHU ! ini sememangnya hebat dan mesti di tonton lakonan mereka. Ada tak peminat-peminat remy ishak, sari yanti dan zarul umbrella ? kalau ada jom share entri ni bagi  semua orang tahu pasal drama cik serba tahu ini.

Sekian

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)