PATUTLAH ORANG MALAYSIA SUKA BUAT BENDA NI ! KORANG MESTI KENA TENGOK !

Share:
ORANG MALAYSIA SUKA BUAT BENDA NI ! | Ada waktu , kita perasan yang rakyat malaysia mampu bersatu tanpa gaduh. Antaranya adalah makanan, bola sepak dan shopping. benda-benda ni memang susah nak tengok orang malaysia bergaduh. kalau kritik dan mengkritik tu dah normal dah kan. Selain itu , ada juga perkara lain yang ramai orang malaysia suka.


ORANG MALAYSIA SUKA BUAT BENDA NI !


Antaranya adalah

1. Balik kerja dan Jalan tak jem. 

semua orang eksited kan hehe. ni hanya berlaku bila cuti sekolah jer.

2. Gaji masuk tepat pada waktunya.

Rakyat malaysia tak bergaduh kalau gaji masuk tepat pada waktunya . kalau ada yang bergaduh tu, mesti sebab gaji lambat masuk tu hehe.


ORANG MALAYSIA SUKA BUAT BENDA NI !


Korang tahu ada 14 perkara yang rakyat malaysia suka yang korang kena tahu. Aku yakin korang pun buat 14 benda ni dan korang suka benda ni . hehe nak tau tak apa dia ? Rujuk Pautan ini .

Walaupun perkara tu berlaku dalam masa yang singkat tapi korang betul-betul suka buat 14 benda tu. Korang tengok lah ya. Setiap hari kita lalui kehidupan yang mencabar. Ayuh kita hiburkan diri kita dengan benda-benda yang bermanfaat dan menghiburkan.

Jangan stress sangat.

Hidup ni kena happy. sebab tu aku kongsikan ORANG MALAYSIA SUKA BUAT BENDA NI ! dengan korang. supaya korang hargai moment-moment bahagia tu bersama-sama. Senyum selalu. hehe

Sekian.

1 ulasan:

  1. Gaji on time ..dapat pun ujung2 bulan so tak da sapa pun nak bising-bising..ni kalau awal bulan baru nak dapat haa gaji tue..ada jugak yang bising

    BalasPadam