NEELOFA , JURI MAHARAJA LAWAK MEGA 2017 ADA NAK BAGITAHU SOMETHING NI !

3 Mac 2017

NEELOFA , JURI MAHARAJA LAWAK MEGA 2017


Wah, dah hari jumaat dah kan. selalunya hari jumaat malam sabtu ni korang buat apa ? Rehat-rehat ke atau dalam perjalanan balik kampung di hujung minggu ? . Kalau aku lak, aku lebih suka lepak dekat rumah jer . sebab malas nak keluar , mesti jem punyalah jalan  . hehe

Duduk rumah dan layan Maharajalawak mega 2017 . Oh ya, sebut pasal maharaja lawak mega 2017 , pasti akan terbayang wajah-wajah peserta yang ramai dalam MLM 2017 .

Bocey , Shiro Daniel, Dzawin dan lain . Tapi tak lupa juga kepada Hos dan Juga juri kan. Diorang pun menceriakan suasana . Sebut pasal Juri , Korang tahukan yang Neelofa merupakan salah seorang dari Juri Maharaja Lawak Mega 2017 bersama dengan Luna maya, najib ali dan Rosyam Nor .

Aku nak bagitau ni , Neelofa nak bagitau something yang membuatkan korang TERKEJUT ! nak tahu tak apa dia ? . Korang Rujuk Pautan ini .


NEELOFA , JURI MAHARAJA LAWAK MEGA 2017

**gambar : fb Neelofa

Fuhh , kemai neelofa nak baut suprise bagai ni . ada apa-apa ker ? korang yang dah baca pautan yang aku kongsikan saja yang tau . hehehe

Tak sabar pula nak tunggu Maharaja Lawak Mega malam ni kan. Harap-harap lah ada penambah baikkan dalam minggu ini. Faveret peserta aku adalah Dzawin. huhu . korang lak ? jangan asyik layan juri maharajalawak jer. ehh.. haha

Sekian .

1 ulasan:

  1. OOO ada cerita di balik cerita rupanya.. (datang sini balas kunjungan)

    BalasPadam

Kataubaid© .