CARA BUAT KEK DALAM MASA SEMINIT ! KORANG MESTI CUBA !

CARA BUAT KEK DALAM MASA SEMINIT | Selalunya bila kita buat kek, mesti ambil masa yang panjang untuk jadikan ia sebuah kek yang sedap. Tak kiralah kek pisang ke, ek coklat ke , brownies ke dan lain-lain. pasti akan ambil masa yang panjang untuk di siapkan. tapi korang nak tau tak ada kek yang korang boleh buat dalam masa seminit !


CARA BUAT KEK DALAM MASA SEMINIT


Betul, macam mana CARA BUAT KEK DALAM MASA SEMINIT ? .Korang Rujuk Pautan ini .

Aku pun terkejut juga, rupanya nak buat kek pun ada yang style instant rupanya. jakun sat tiba-tiba hehehe. korang dah pernah cuba ke ? kalau korang tak pernah tengok, korang mesti tengok dekat pautan yang aku kongsikan.

Mesti ramai yang akan cuba CARA BUAT KEK DALAM MASA SEMINIT , sebab mudah je kan. nanti nak kena cari jugalah kek instant ni hehe. aku rasa dah ada yang jual kan. tiba-tiba rasa lapar la pulak . hehe

Sekian .

p/s : ada seorang wanita ini, dia nak ajar korang buat kek coklat terhebat di dunia ! hebat sangatkan dia ni sampai mampu ajar orang lain ? korang tengok apa yang dia dah buat . Rujuk Pautan ini .

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)