KERETA MYVI 2017 ! - HARGA TERKINI !

Share:
KERETA MYVI 2017 ! - HARGA TERKINI ! | Baru-baru ini ada beberapa isu membabitkan kereta myvi berlegar di Timeline facebook aku , ada yang berpendapat yang pemandu myvi sebagai pemandu yang sombong , suka bawa laju dan sebagainya . hehe tak pa, mungkin pendapat masing-masing , aku hormatinya .

Kali ini aku tak nak cakap pasal isu tu, sebabnya aku nak cakap mengenai harga Myvi 2017 terkini .

Korang tahu tak , Myvi antara kereta yang paling di minati oleh rakyat malaysia . Selain dari saiznya yang kecil , kekuatannya juga menajdi kayu ukur kenapa ia di minati . Jom aku kongsikan dengan korang mengenai Harga Kereta Myvi 2017 .


KERETA MYVI 2017 ! - HARGA TERKINI !

Sebagai pengguna Myvi , bagi aku , kereta ni ringan bila kita memandu. sebab tu kalau korang perasan , orang yang bawa myvi mesti tak perasan yang dia tengah bawa laju . 

Kereta myvi ni juga sesuai untuk orang yang masih bujang atau baru berkahwin . selain dari murah harganya , kita juga dapat mengurangkan bajet bulanan untuk bayar kereta berbanding kalau kita beli kereta yang lebih mahal .

Gambar kereta Myvi 

KERETA MYVI 2017 ! - HARGA TERKINI !

KERETA MYVI 2017 ! - HARGA TERKINI !

KERETA MYVI 2017 ! - HARGA TERKINI !

Amacam , ada berani nak beli satu . hahaha aku selalu guna ayat tu sebabnya, ada sesetengah orang takut nak beli sebuah kereta kerana pemandunya yang bawa kereta tersebut di jalan raya . hehehe

Jangan risau mengenai pemandu myvi yang bawa laju, sebab ramai jer pemandu myvi yang berhemah macam aku . hehehe

Semoga entri berkaitan KERETA MYVI 2017 ! - HARGA TERKINI ! ini membermanfaat untuk kita semua . jom sharekan di facebook , korang pakai #myvimalaysia . tengok ramai tak yang pakai myvi . hehe

Sekian .

No comments