GAMBAR BUKU FATTAH AMIN TERBARU !

GAMBAR BUKU FATTAH AMIN TERBARU ! | Semalam viral mengenai buku Fattah amin yang baru di lancarkan . Oh ya, kalau korang belum kenal siapa fattah amin, boleh baca biodata fattah amin ni dulu ya .  Buku Selfie itulah jolokkan yang di berikan kepada buku yang lebih menggunakan gambar sendiri tetapi kurang dari segi konten .

Mesti korang nak tengok macam mana buku Fattah amin ni kan, korang usha gambar di bawah :

GAMBAR BUKU FATTAH AMIN TERBARU ! 



GAMBAR BUKU FATTAH AMIN TERBARU !

GAMBAR BUKU FATTAH AMIN TERBARU !

**gambar : beutifulnara

Sebelum ini , Hafiz Hamidun juga pernah terkena kecaman seperti ini di media sosial apabila beliau menulis bukunya . Dan kini fattah amin juga melakukan perkara yang lebih kurang sama dengan Hafiz Hamidun.

Komen aku :

Biarlah orang nak tulis buku macam mana sekali pun selagi mana tiada larangan untuk berbuat demikian. Selalunya yang dok bising dekat " paga-page besar " ni berani tulis ja, lepas tu sembunyi di sebalik nama " admin " . itu ja kerja depa .

kalau korang rasa berbaloi, belilah . kalau rasa tak berbaloi atau tak mampu, tak yah lah beli. simple ja kan .

Korang ingat Fattah amin terkesan ka dengan apa yang korang kecam dekat dia tu. tak kan. hehe Korang boleh baca novel yang hanya imaginasi penulis semata-mata, tapi buku quote macam ni korang cakap ia buku sampah ? 

Fikirkanlah, aku pun tak nak ambil port sangat , sebab isu ni dah pernah terjadi sebelum ini .jadinya tak perlu risau sangatlah, nanti lama-lama tu diorang senyap lah kan. korang yang dah beli buku fattah amin ni kan, korang rasa berbaloi tak ?

Sekian .


Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)

JOM SUBSCRIBE BLOG KATAUBAID ! DAPATKAN INFO TERKINI !

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Pageview