BIODATA IRFAN HARIS ADIK AMIRA OTHMAN !

12 Februari 2017

BIODATA IRFAN HARIS ADIK AMIRA OTHMAN ! | Penyanyi kacak dan hensem ini yang juga merupakan adik kepada Amira Othman bernama Irfan Haris mula memasuki dunia nyanyian dengan lagu nya . Kejayaan Irfan Haris menjadi buah mulut masyarakat mengenai keupayaannya bernyanyi . 


BIODATA IRFAN HARIS ADIK AMIRA OTHMAN !


Jom kita berkenalan dengan Irfan Haris . 

BIODATA IRFAN HARIS ADIK AMIRA OTHMAN !

Nama Penuh: Irfan Haris Bin Othman
Nama Artis : Irfan Haris
Tarikh Lahir : 29 November 2001
Umur : 16 (2017)


Gambar Irfan Haris !


gambar irfan haris hensem


Korang nak tahu, Irfan Haris terkenal dengan Lagu Redha . Lagu tersebut juga merupakan Ost Drama Suri Hati Mr.Pilot .

Kalau korang buka Ig Amira Othman , selalu juga nampak Amira nyanyi dengan adik dia ni kan. Apa-apa pun kita doakan yang terbaik untuk Irfan , suara ada, rupa pun ada . Semoga berjaya di masa akan datang .

" Siapa Irfan Haris ? "
hahaha jeng jeng jeng

Takyah tanya soalan tu ya, sebabnya korang dah yang tahu kan. hehe  jom kongsikan entri ini dengan rakan-rakan lain mungkin ada yang belum tahu mengenai irfan kan.

Sekian .

1 ulasan:

  1. ok, baru tau yg dorang ni adik-beradik 😄

    BalasPadam

Kataubaid© .