3 PERKARA PELIK DAN LUAR JANGKAAN YANG KORANG MESTI TENGOK ! GILA LAAH !

Pengalaman yang kita lalui sentiasa berbeza di antara satu sama lain . Aku dengan korang pun ada lain pengalaman betul tak ? . Sepanjang kita hidup ni kan , ada masa kita akan menjumpai atau melalui perkara yang di luar jangkaan kita . orang kata plot twist dalam kehidupan .

Ada yang kita jangka akan berlaku tapi tak berlaku atau sebaliknya . Tapi jangan risau , aku tak nak korang stress memikir perkara yang menjadi plot twist dalam kehidupan korang sama ada baik atau tidak . cumanya aku nak ajak korang tengok 3 perkara yang berlaku yang di luar jangkaan kita .

3 PERKARA LUAR JANGKAAN

3 PERKARA PELIK DAN LUAR JANGKAAN

3 PERKARA PELIK DAN LUAR JANGKAAN


3 PERKARA PELIK DAN LUAR JANGKAAN

KESIMPULAN RINGKAS MENGENAI 3 PERKARA LUAR JANGKAAN

Kadang-kadang , hidup kita ni ada macam-macam perkara yang kita lalui dan ada macam-macam perangai manusia yang kita jumpa . Ada ketika orang yang kita jumpa akan menyebabkan kita senyum dan terus berjaya . ada juga ketikanya orang yang kita jumpa membuatkan kita jatuh terseungkur .

Sebagai muslim, kita kena sedar yang ia merupakan ketentuan Allah dan kita harus teruskan kehidupan seperti biasa. orang cakap tak ada rezeki kalau berlaku benda buruk. teruskan berusaha dan pasti kita kan berjaya .

Aku tahu korang mesti tak leh move on dengan 3 gambar di atas kan . orait , aku kongsikan 14 perkara yang berlaku di luar jangkaan manusia . ada gambar 2 orang lelaki dan seorang perempuan. fuhh diorang buat apa tu ? korang mesti tengok . Rujuk Pautan ini .


Sekian .

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)