SERIUSLAH, KENAPALAH ORANG SUKA DENGAN MOSTER NI !

SERIUSLAH, KENAPALAH ORANG SUKA DENGAN MOSTER NI !  

Orang selalu ter tanya-tanya dan berangan-angan mempunyai kenderaan seperti Transformer. Boleh bertukar menjadi robot bila di perlukan. ia sebenarnya bukanlah kerana kunikkan robot transformer itu tetapi sikap malas buat kerja yang ada dalam diri kita menyebabkan kita mencari yang lebih mudah untuk melengkapkan hidup kita . betul tak ?


Monster Truck movie


Aku pun selalu sahaja buat macam tu, kadang-kadang bila traffic jem, dalam kepala sibuk beranagan . kalau lah kereta ni boleh jadi kecil, boleh lalu celah-celah traffic jem tu. hahaha kuat sungguh berangan. korang pun pernah buat macam tu kan. hahaha

Tapi kalau aku bagi korang Monster ni. korang mesti boleh buat macam bawa kereta dan boleh panjat dinding dengan kereta tersebut. Selain itu, boleh juga sebagai absorber kereta. dia siap boleh melantun-lantun lagi. Sebab tu , kalau aku bagi monster ini dekat korang mesti korang suka punya lah.

Monster apa yang di maksud kan ? Korang Rujuk Pautan ini .

Serius kelakar habis bila tengok monster tu. dah lah comel gila. nak cubit-cubit je pipi tu. hahaha korang tengok pautan yang aku kongsikan tu, baru korang akan tahu bertapa comelnya monster tu.

Akhir sekali. kadang-kadang imaginasi manusia melangkau realiti. tak salah pun kita nak berangan. jangan sampai memudaratkan orang lain sudah. nak berangan macam aku berangan tu pun tak pa. hahaha. alaah, kornag pun rajin buat. weekk..

Sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)

JOM SUBSCRIBE BLOG KATAUBAID ! DAPATKAN INFO TERKINI !

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Pageview