SENARAI PELAKON DRAMA EKSPERIMEN CINTA !

21 Januari 2017

SENARAI PELAKON DRAMA EKSPERIMEN CINTA ! | Drama ini merupakan drama yang pernah di tayangkan di tv 3 sebelum ini tetapi di tayangkan semula pada tahun 2017 di tv 3. Pasti ramai peminat drama Eksperimen Cinta ini kan. Sebabnya sewaktu siaran pertama dahulu, Drama ini Viral ketika itu. 


Korang ingat tak lagi masa tu ? Oh ya. mungkin korang lupa siapa pelakon drama Eksperimen Cinta ni kan. Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA EKSPERIMEN CINTA !


SENARAI PELAKON DRAMA EKSPERIMEN CINTA !




SENARAI PELAKON DRAMA EKSPERIMEN CINTA !


TAJUK DRAMA : DRAMA EKSPERIMEN CINTA
Bil Episod : -
Tarikh Tayangan : Jumaat hingga ahad
waktu tayangan : 7-8 malam

Pelakon Utama Eksperimen Cinta TV3

Fahrin Ahmad
Sherry Ibrahim
Ammar Alfian
Mira Filzah
Mas Khan

Faye Kusyairi


Entah kenapa TV3 ulang siaran Drama Eksperimen Cinta ini. mungkin tak ada drama dah kot nak di tayangkan untuk slot jumaat hingga ahad.

Korang tengok tak Drama Eksperimen cinta ini. korang mesti suka dengan SENARAI PELAKON DRAMA EKSPERIMEN CINTA . Sewaktu mula tayangan dulu, nama izreen azminda semakin meningkat naik dan dia juga tercalon dalam anugerah DFKL pada tahun tersebut. 

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .