STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART !

STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART ! | Baru-baru ini viral mengenai Hokkaido Baked Cheese Tart di media sosial . aku mula kenal dengan Hokkaido cheese tart ni sejak aku jalan-jalan dekat Queensbay Mall baru ini dan nampak kedai Hokkaido Cheese tart dan ramai juga yang mengerumuni kedai ini. aku nak beli tapi was-was pulak. Sebab tak tau halal atau tidak kan. Jadi , sekarang baru aku tahu STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART !



STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART !


Untuk pengetahuan korang, Hokkaido Baked Tart telah pun mendapat sijil halal dari Jabatan kemajuan Islam Malaysia, Jakim baru-baru ini . Korang boleh rujuk dan semak STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART ! dekat laman web Portal Halal Malaysia . Jadi lepas ini tak perlu lagi ragu-ragu untuk membeli cheese tart dari Hokkaido Baked Cheese Tart ini.

Yeay ! tak sabar nak makan . hehe


STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART !

Portal Halal JAKIM - PAUTAN 1

Keunikan Hokkaido Baked Cheese Tart ini adalah dia besar dan nampak menyelerakan. nanti bila aku dah cuba, aku kongsikan dengan korang tau. Setakat ini , aku hanya kongsikan STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART !.


📣 Oh ya ! kalau korang nak tengok kecantikan dan kemenarikkan Hokkaido Baked Cheese Tart ini . Korang Rujuk Pautan ini. Fuhh, sedapnya tengok gambar dia. macam nak gigit jer. hehe


STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART !


**gambar siakapkeli


Mengelak dari perkara yang syubhah lebih baik. Bila kita tahu perkara itu halal maka lebih mudah urusan kita untuk menikmatinya kerana ia bakal menjadi darah daging kita sehingga anak cucu kita nanti. Jadi,korang dah tahukan STATUS HALAL HOKKAIDO BAKED CHEESE TART !, jom share dengan kawan-kawan !


Sekian.
Previous Post Next Post