SENARAI PELAKON DRAMA SEIN DAN LUNA !

SENARAI PELAKON DRAMA SEIN DAN LUNA ! | Drama baru bagi menggantikan drama Mr Donut Karamel yang bertajuk Drama Sein dan Luna sudah mula menemui penonton sejak beberapa hari yang lalu. Dibarisi pelakon baru dan lama menjadikan drama ini unik untuk di tonton. Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA SEIN DAN LUNA !


SENARAI PELAKON DRAMA SEIN DAN LUNA !


SENARAI PELAKON DRAMA SEIN DAN LUNA !


Tajuk Drama : DRAMA SEIN DAN LUNA
Bil Episod  : 13 
Tarikh mula Siaran : 9 Disember 2016
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon : Mimi Lana,Ika Nabella, Syazuwan Hassan, Ariz Lufias,Shiqin Kamal, 
Rosnah Johari, Azri Iskandar .


Seronok tengok pelakon baru berlakon dalam drama-drama melayu sekarang ni. adakah ia penanda aras yang pelakon-pelakon lama sudah tidak laku atau mereka yang mengambil keputusan untuk berhenti sekejap sebelum kembali berlakon ?


Apa-apa pun, aku nak tanya korang . apa pendapat korang mengenai SENARAI PELAKON DRAMA SEIN DAN LUNA ? korang yang dah tengok mesti ada komen yang tersendiri kan. jom beri pendapat di ruangan komen di bawah. Terima kasih.

Sekian.

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)