PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA !

PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA ! | Buat rakyat malaysia sekalian , meh sini aku nak bagitau ni. PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA ! Sebenarnya bukan baru bermula dah hampir 2 minggu ia bermula cumanya aku jer yang baru update . hehe ramai sudah yang meluangkan masa bersama dengan keluarga ke Tapak Pesta Sungai Nibong untuk PESTA PULAU PINANG 2016 .


PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA !



Bagi yang tidak mengetahui di mana lokasi PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA !. Berikut merupakan  lokasi pesta pulau pinang 2016 . iaitu di lokasi biasa .

MAKLUMAT MENGENAI PESTA PULAU PINANG 2016 !

Nama tempat : Tapak Pesta Pulau Pinag, Sungai Nibong.

Tarikh pesta : 28 November sehingga 1 Januari 2017.

Waktu operasi :

Isnin hingga Khamis : 6 petang hingga 11.30 malam
Jumaat hingga Ahad : 5.30 petang hingga12 tengah malam.

Harga Tiket :

Dewasa - RM 3
Kanak-kanak:  RM 1


Jangan risau sebabnya di Pulau Pinang hanya ada satu tapak pesta iaitu di Sungai Nibong di bahagian Pulau. Maksudnya korang kena naik jambatan dan menyeberangi selat melaka la . hehe Mesti korang tanya apa yang ada di PESTA PULAU PINANG 2016 . Seperti tahun sebelum ini, korang boleh jalan-jalan beli barang-barang , makanan dan juga boleh bawa anak-anak mencuba permainan yang ada di sana.


PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA !

PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA !

PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA !

PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA !

**Gambar sumber facebook Pesta Pulau Pinang.

Memang meriah , setiap tahun hampir setiap hari akan penuh dengan orang . Sedikit nasihat untuk korang yang nak pi PESTA PULAU PINANG 2016 , pastikan korang perhatikan anak-anak korang kerana banyak mainan yang menarik perhatian mereka di samping ramai orang takut hilang ja. tempat dia pun luas. Selain anak, jagalah isteri korang, hahaha tahu dah dia nak shopping kan. hehehe nak balik dari pesta pastikan isteri ada dok sebelah. kang tertinggal lak. :P

Parking di tempat yang di sediakan tetapi aku yakin, parking tetap aku penuh jadi ada beberapa kawasan yang menjadi tumpuan untuk parking iaitu di sekitar tepi jalan di sekitar kawasan pesta. Pasti sesak itu sahaja yang aku boleh cakap, korang pi lah awal. kalau pi lewat alamatnya kena hadap jem lah.

Harga tiket pesta pulau pinang 2016 pun murah. Semoga entri PESTA PULAU PINANG 2016 BERMULA ! membantu korang dapatkan maklumat mengenai pesta pulau pinang 2016 . silakan share kalau bermanfaat.

Sekian.

Previous Post Next Post