5 GAMBAR KUCING COMEL !

Advertisemen


5 GAMBAR KUCING COMEL ! |  Assalamualaikum ! korang suka kucing ? Kucing adalah antara ciptaan Allah yang mampu memberi ketenangan kepada makhluknya. Kucing juga menjadi tumpuan kepada pencinta haiwan kerana perwatakan kucing yang penyayang dan lembut dalam pergerakkannya. ce tgk ni, 5 GAMBAR KUCING COMEL ! 

ce komen berapa bnyak kucing yang korang ada kat umah ? dulu aku da berbelas-belas juga la kucing..tp skrng dah tak de. Sebab jiran sebelah tak suka dengan bau kucing, jadi terpaksa lepas kan depa. korang lak ?  sambil-sambil tu tengok laa kucing-kucing ni k ^^

5 GAMBAR KUCING COMEL !


5 GAMBAR KUCING COMEL !
tergolek laakk ^^

5 GAMBAR KUCING COMEL !
alaa sayang mak nii.. hehe

5 GAMBAR KUCING COMEL !
cm nak gaduh jerr ^^

5 GAMBAR KUCING COMEL !
kite nak tido laa

5 GAMBAR KUCING COMEL !
baru balik kelas =="
jemput like page Geng Kucing .

hehe..comel 5 GAMBAR KUCING COMEL ! Sampai sekarang aku tak dapat hadam kenapa ada orang benci dengan kucing. nak kata diorang ni rajin cederakan orang, tak pula tapi manja lagi adalah. korang yang tak minat kucing tu, ce bagitau sebab apa korang tak minat dengan kucing. boleh lah kita tukar-tukar ideakan. aku pun nak tahu juga sebab apa .

Sekian 

entri 3/4/14 diupdate semula pada 3/12/16

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments