TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com !

TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com ! |  Zaman sekarang banyak perkara sudah berubah. Banyak perkara di ubah dan menjadi semakin baik. begitu juga dengan mutu perkhidmatan . Sekarang ini semua nak cepat dan senang . korang tau tak yang korang boleh tempah makanan secara online dengan Dahmakan.com ? mesti korang tak percaya kan apa yang aku cakap . Meh Sini aku terangkan cara TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com !


TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com !


Portal atau laman web dahmakan.com merupakan laman web yang menyediakan perkhidmatan kepada pengguna untuk menempah makanan secara online . Setiap hari mempunyai menu yang tersendiri dan anda perlu tempah sehari sebelum. Sebagai contoh , jika anda ingin tempah makanan untuk makan tengah hari keesokan harinya maka korang kena tempah sehari sebelum  .

Aku sempat survey beberapa makanan yang disediakan oleh dahmakan.com .aku tengok banyak makanan yang berkhasiat disediakan kepada pengguna. korang hanya boleh pilih mengikut kategori yang telah di sediakan. Antaranya adalah Makan kegemaran Malaysia , Antarabangsa, Vegetarian dan homemade juice !


TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com !


CARA TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com !

1. Korang masuk ke laman web dahmakan.com .
2. Pilih kategori makanan yang korang nak .
3. Kemudian korang hanya perlu pilih makanan yang korang nak makan .
4. kemudian korang boleh proceed dengan pembayaran .

Oh ya ! berita baik untuk orang kuala Lumpur ! Dahmakan.com menyediakan perkhidmatan delivery kepada anda ! wah seronoknya korang , dah lah beli online,lepas tu ada orang hantar pulak makanan samapai ke depan pintu rumah korang .fuuhh hanya ada di dahmakan.com !


TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com !


Jadi, tunggu apa lagi , jom kita cuba TEMPAH MAKANAN DENGAN DAHMAKAN.com . Ikut langkah-langkah yang telah aku tulis di atas ya. mudah sahaja ,jimat masak kita semua kan. boleh beli siap-siap untuk di makan waktu lunch time nanti ! selamat mencuba ! ingat ya laman web dahmakan.com ! dahmakan ke belom ? hehe

Sekian.

Previous Post Next Post