FAKTA PERSONALITI JIKA ANDA PEMINAT WARNA BIRU !

FAKTA PERSONALITI JIKA ANDA PEMINAT WARNA BIRU ! |  Setiap manusia mempunyai warna yang mereka minati . Macam aku warna yang aku minat adalah warna hijau . Antara sebab aku minat warna hijau adalah warna ini bersifat tenang dan menenangkan . Tetapi kali ini aku rasa macam nak kongsi dengan korang mengenai FAKTA PERSONALITI JIKA ANDA PEMINAT WARNA BIRU !. ada tak yang minat warna biru atau minat barang yang warna biru atau korang minat tempat yang warna biru ?

Jawapannya pasti ada . mana mungkin satu benda yang wujud tidak ada yang meminatinya. betul tak ? baik kalau korang minat warna biru, jom aku kongsikan FAKTA PERSONALITI JIKA ANDA PEMINAT WARNA BIRU  adalah sepeerti berikut .


FAKTA PERSONALITI JIKA ANDA PEMINAT WARNA BIRU !


FAKTA PERSONALITI JIKA ANDA PEMINAT WARNA BIRU !

1.  Tenang
2. Inspirasi
3. Kreatif
4. Boleh menarik minat .

Personaliti bagi peminat warna biru adalah tenang. Selalunya orang yang minat warna biru ni adalah seorang yang tenang. Tidak gelabah bila membuat keputusan .Selain itu , mereka-mereka ini juga mudah memberi inspirasi kepada orang lain sama ada secara langsung atau tidak langsung. Dan yang paling penting , mereka dan anda yang meminati warna biru ini adalah seorang yang kreatif !

Fuhh, mesti best kalau korang minat warna biru kan . untuk peminat warna biru, korang ada satu karakter atau personaliti yang mampu menarik minat dan perhatian orang . Pernah tak anda cuba untuk menarik perhatian orang ? atau orang luar minat dengan cara anda bekerja dan sebagainya . Ia adalah kerana anda mempunyai daya tarikan yang aaummm. hahaha

Aku nak kongsikan satu perkara yang peminat warna biru suka ! sebagai meraikan korang , aku hadiahkan dekat korang Entri ini . ! Semua biru ! cantik !

Semoga Entri FAKTA PERSONALITI JIKA ANDA PEMINAT WARNA BIRU ! memberi manfaat untuk anda semua . Kalau rasa manfaat, jom kongsi dan tag kawan korang yang minat warna biru tau ! mesti dia pun happy sama. hehe

Sekian .

Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

AinAthirah Anuar AinAthirah Anuar November 13, 2016 at 3:30 PM
Sama ! Ain suka hijau (h) btw Bw ahad xD

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)