10 TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI !

TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI ! | Perkataan temuduga merupakan satu mimpi ngeri bagi sesiapa sahaja yang tidak pernah menjalani proses temu duga . Gemuruh dan takut antara perasaan pertama yang muncul setelah di panggil ke sesi temuduga . baru-baru ini aku di panggil untuk sesi temuduga kerajaan . jadi aku rasa aku patut kongsikan dengan korang mengenai TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI ! .semoga entri ini bermanfaat untuk korang ya .


10 TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI !


10 TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI !

1. Siapkan segala resume dan sijil-sijil lebih awal .
2. bawa dokumen yang di minta sahaja.
3. baca pasal isu semasa terkini berkaitan jawatan yang korang mohon .
4. datang awal **untuk pengetahuan korang kalau temu duga SPA, korang boleh ja datang awal bermula pukul 8 walaupun korang punya sesi tengah hari . aku dapat maklumat ini masa temuduga baru ni .
5. Banyakkan senyum sewaktu memasuki kawasan temuduga dan ruangan menunggu .
6. fikiran positif .
7. ketuk pintu sebelum masuk
8. jawab semua soalan dengan yakin. kalau tak tahu, cakap sahaja tak tahu .
9. senyum sepanjang temu duga.
10 . ucap terima kasih selepas selesai temu duga .

Banyak pula TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI yang aku tulis . hehe aku ingat nak kongsikan dua je.tapi tertulis sepuluh.tak apalah rezeki korang. ingat setiap rezeki itu sudah di tentukan. kalau temu duga anda tidak berjaya cuba baiki kelemahan ketika temu duga dan kemudian cuba mohon kembali pekerjaan tersebut. mana tahu rezeki korang .

Bagi yang masih mencari panduan temu duga, apa kata anda dapatkan ebook Rahsia Lulus Temu duga kerajaan ini . Pelbagai kandungan yang bermanfaat di dalam ebook rahsia lulus temuduga kerajaan ini yang pasti membuatkan korang rasa lebih bersedia sebelum ke sesi temu duga tersebut . ini pun salah satu cara anda berusaha untuk berjaya di dalam temuduga anda. jangan risau pasal kos, kalau berjaya dalam temu duga itu lagi utama betul tak ? kalau anda ingin tahu maklumat lanjut mengenai Ebook Rahsia Lulus Temuduga kerajaan, korang boleh klik gambar di bawah ini .


10 TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI !


kalau korang rasa 10 TIPS MENGHADAPI TEMUDUGA KERAJAAN TERKINI ini bermanfaat, korang share lah ya. kita kongsi sama-sama supaya membantu kawan-kawan kita yang lain juga. semoga anda berjaya di dalam temu duga dan selalu berfikiran positif akan menyebabkan anda tidak takut sesiapa yang anda jumpa dan itulah kunci keyakinan seseorang. selamat mencuba !

Sekian .

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)