GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !

GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA ! | Sudah pasti rancangan realiti yang semakin mendapat perhatian ramai iaitu Gegar Vaganza akan memulakan siarannya pada 16 oktober 2016 ini . Ramai sudah yang bercakap-cakap mengenai PESERTA GEGARVAGANZA MUSIM KETIGA yang mana untuk di undi . Dan ramai juga yang berkira-kira untuk memberi sokongan kepada Artis yang bertanding. ini bermaksud Fenomena GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA telah bermula .


GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !

Gegar Vaganza musim ketiga dibarisi beberapa artis lama yang telah berjaya membina nama sebelum ini antaranya Azharina Nora Ameng Spring , Zarul Umbrella dan ramai lagi peserta lain yang turut sama bertanding dalam musim ketiga ini. Saingan sentiasa hebat , yang hebat di kalangan yang hebat adalah mereka yang konsisten setiap minggu . itu yang paling hebat .

Bersembang pula mengenai siapakah pengacara Gegar Vaganza Musim ketiga ?

Sudah Pasti, Nabil dan Jihan Muse menjadi pilihan untuk musim ketiga. Boleh tengok nabil dengan jihan gaduh dengan tok ram lagi lah musim ni . hehe

Artikel berkaitan : Biodata Jihan Muse  

Siapa Juri tetap Gegar Vaganza Musim ketiga ?

Dato Ramli Ms dan Khatijah Ibrahim . dan akan ada juri jemputan seperti musim lepas .

Celoteh DS Vida mesti ada punya ! hehehe

Konsert pertama malam ini bukanlah konsert penentuan tetapi ia hanya permulaan untuk kerjaya seni artis-artis lama yang sudah lama menyepi.disampaing mengubat rindu peminat-peminat mereka . Jad korang undi siapa untuk GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA ini ? ce share sikit. nak tahu juga power tak peserta-peserta gegar vaganza musim ketiga ni. hehe

Sekian.
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)