VIDEO MAMAT NI MEMANG BOLEH BUAT KORANG MARAH !

VIDEO MAMAT NI MEMANG BOLEH BUAT KORANG MARAH !  |  Siapakah lelaki yang aku maksudkan ini ? kenapa dia buat kita rasa marah ?  Pertamanya , aku baru tengok video lelaki ini dalam iklan Sprite . Air minuman bergas yang memang legend dari masa aku kecik sampai besar masih ada lagi air sprite ini. Memang dah jadi kegilaan rakyat malaysia untuk memilih minuman sprite berbanding minuman lain .

Sebabnya, rasa air sprite ini lain sikit dari minuman bergas yang lain. betul tak ? sapa pernah rasa ,dia tahulah kan . Cumanya, kenapa Sprite buat iklan atau lebih tepat video promosi menggunakan mamat ni ? dalam video ni semua dia je yang power . mamat hensem lain semua tak power,semua poyo ja. ermm , kesian mamat hensem tu kena caras dengan mamat ini .




VIDEO LELAKI:IKLAN SPRITE


Kalau korang nak tengok apa yang mamat kaler hijau ini buat sampai korang boleh rasa marah, korang tengok dekat Blog ini >>  4 Situasi Yang Confirm membuatkan anda panas dan cara mamat ini mengatasinya << . ada 4 video , dan tindakan mamat dalam gambar di atas ni memang buat korang rasa nak marah. sebab dia guna "ilmu" lain untuk handle masalah tersebut .

Jangan lupa tengok ! agak-agak korang, kalau korang ada dalam situasi mamat hijau ini , korang ada tak masa nak buat macam mamat tu buat. kalau aku, sorry lah .tak ada masa. Dia buat apa ? korang tengok lah video dia tu . hehe

Sekian .

Rasa lama lak aku tak minum sprite ni. hehe

Previous Post Next Post