SIAPAKAH LELAKI BERMISAI KEGILAAN RAKYAT MALAYSIA ?

LELAKI BERMISAI KEGILAAN RAKYAT MALAYSIA  |  Satu ketika , media sosial pernah heboh dengan fenomena lelaki bermisai dan lelaki berjambang . Wak dayok antara nama yang membawa image lelaki berjambang sehingga menjadi ke gilaan ramai lelaki di media sosial. Ada yang sanggup berhabis wang kerana ingin mempunyai jambang . Selepas itu makin banyak lah produk-produk untuk melebatkan jambang timbul di pasaran. Anuar Zain juga pernah mempunyai imej bermisai satu ketika dahulu. ada tak peminat Anuar Zain dekat sini ? hhehe

Anuar Zain


Tapi sekarang , fenomena yang di bawa oleh wak doyok bagai sudah hilang.walaupun masih ada ,tapi bilangannya sedikit. Tiada lagi lelaki yang ingin menggayakan seperti wak dayok lagi . dan kenangan itu akan di ingati oleh rakyat Malaysia . Untuk entri kali ini, aku nak cerita mengenai siapakah lelaki bermisai kegilaan rakyat Malaysia . sudah pasti ada ramai yang aku nak nyatakan adalah A.Galak  .

gerak khas, lelaki bermisai, a.galak




Siapa tak kenal dengan A.Galak . kalau tengok rancangan Gerak Khas mesti ada wajahnya yang garang dan mirip seorang pegawai polis . Bila sebut ja A.Galak , mesti ramai yang akan teringat akan wajahnya dan misai panjang di wajahnya . haha ada dialog dalam Gerak khas yang mengatakan beliau sebagai Sarjan Misai  kerana misainya yang panjang tersebut.

Kalau korang nak tahu ada 7 orang bermisai yang kita tak akan lupakan . mungkin sebab mereka terkenal dan juga penampilan mereka yang lain dari yang lain. korang nak tahu siapa 7 orang tu ? korang tengok dekat sini .

Pendek kata penampilan seseorang menjadi persoalan mengenai siapa dia dan apa yang dia lakukan. ingat, jangan abaikan penampilan diri dek kerana perasaan malas yang ada dalam diri kita. Penampilan yang baik mencerminkan diri kita dan akan menambahkan kepercayaan orang kepada kita. Jadi korang dah tahu siapa lelaki bermisai yang menjadi kegilaan rakyat malaysia kan . oh ya korang dah tengok 7 orang lelaki bermisai dalam entri ini . mesit korang tersenyum sendiri kan . hehe

Mana tak nya, hampir semua lelaki dalam senarai tu kita kenal dan terbukti mereka terkenal dengan penampilan mereka yang bermisai.

Sekian.


Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

aRz MoHa aRz MoHa September 2, 2016 at 11:16 AM
abihla...saya tak bermisai ubaid...maknanya tak menjadi kegilaanlah...hehe

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)