PERKARA YANG PALING MENAKUTKAN PERNAH BERLAKU DI MALAYSIA !

PERKARA YANG PALING MENAKUTKAN BERLAKU DI MALAYSIA ! |  Seram sejuk pulak aku menaip entri ini. hehe Korang perasan tak sepanjang tahun ini dan tahun sebelum-sebelum ini, negara kita tidak akan terlepas dari fenomena pelik yang melanda negara setiap tahun .Tak kira kisah itu misteri ataupun tidak ia tetap menjadikan kita pelik dan tak tahu macam mana boleh berlaku. Korang pernah terfikir tak apa PERKARA YANG PALING MENAKUTKAN BERLAKU DI MALAYSIA ?

Pada mulanya aku baca satu artikel dari sebuah blog mengenai perkara-perkara pelik ni. mula-mula aku tak percaya, lama kelamaan makin aku scroll ke bawah, makin banyak pula perkara pelik yang berlaku di Malaysia ini yang di diamkan oleh media .aku pun heran jugalah kan.Contohnya gambar di bawah ini, korang agak-agak gambar apa ?



gambar kambing berupa manusia : seram



Gambar budak berbulu ? gambar anak kucing ? sebenarnya gambar ini merupakan gambar seekor kambing milik seorang petani di malaysia yang melahirkan anaknya yang seakan-akan anak manusia . Pelik tak ? ni bukan cerita luar negara tapi dalam negara kita ni. tapi sayang, anak kambing ini tidak hidup lama kerana dia mati selepas dia dia lahirkan.

Antara perkara pelik lain yang berlaku di Malaysia yang aku baca dalam sebuah blog ini adalah mereka menjumpai Ikan Duyung di Pulau Pinang pada tahun 2006 . Whaatt, aku baru form 1 time tu.tak dengar pulak cerita mengenai ikan duyung di pulau pinang . Kalau korang nak tahu lagi perkara lain yang menakutkan yang pernah berlaku di malaysia korang baca dekat entri ini >> 8 PERKARA MENAKUTKAN ADA KAITAN DENGAN SUPERNATURAL BERLAKU DI MALAYSIA << .

Jangan takut, diorang tak kacau korang. misteri ini kita kena tahu sebab tak banyak media yang melaporkan mengenai PERKARA YANG PALING MENAKUTKAN BERLAKU DI MALAYSIA ! . Kita juga pernah di kejutkan dengan misteri kehilangan pesawat MH 370, itu juga antara kisah misteri yang masih belum terungkai.apa lagi kisah  misteri yang korang rasa pernah berlaku di Malaysia ce komen sikit. janga sebut raja bomoh lak. hahaha

Sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Sue Izza Sue Izza September 22, 2016 at 11:45 PM
betul-betul pelik anak kambing tu,selalu berita macam ni kat indonesia je zaman-zaman baca mastika huhuuuu

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)