DOA MURAH REZEKI !

DOA MURAH REZEKI ! | Rezeki milik Allah , itu sahaja yang kita mampu ungkapkan. Kita tak tahu bagaimana rezeki itu muncul kepada kita. Ada kala ia muncul dari usaha kita, ada kala ia muncul dari usaha orang lain dan ada yang muncul kerana doa seseorang . Sebab itu , urusan rezeki ini kebanyakkannya akan berserah kepada Allah 100% . Sebab ia di luar fikiran manusia. salah satu cara nak tambah rezeki adalah dengan doa . Aku Kongsikan dengan korang mengenai Doa murah rezeki .

DOA MURAH REZEKI !


DOA MURAH REZEKI !


" Doa senjata Mukmin " itu sepotong hadis rasulullah mengenai kuasa doa bagi setiap orang yang beriman. Doa juga mampu mengangkat bala dan mampu menurunkan rahmat . Kita sebagai hamba hanya mampu berusaha dan berdoa. sebaliknya hasil dan rezeki datang dari Allah . Kalau kita perasan, ramai jutawan islam sering mengikat diri mereka dengan doa kepada Allah. Sebab hanya Allah sebaik-baik pemberi rezeki .

Kalau kita mahu rezeki banyak, banyakkan berusaha dan berdoa agar rezeki yang kita minta dan inginkan itu dapat kita perolehi . Semoga doa murah rezeki ini bermanfaat buat kita semua dan di minta untuk amalkan sebagai usaha kita untuk memperolehi rezeki dari Allah . adab berdoa antaranya mulakan dengan Memuji-muji Allah dan Rasulullah sebelum kita meminta doa kita . Semoga bermanfaat.

Sekian.

Previous Post Next Post