CHANNEL YOUTUBE KATAUBAID !

CHANNEL YOUTUBE KATAUBAID ! | Pertama sekali, jangan terkejut dan jangan pengsan bila dengar pengumuman ini. haha sebenarnya, dah lama dah aku mempunyai channel youtube sendiri dan aku yakin dah ramai ada channel youtube masing-masing . betul tak ?  cumanya, kali ini baru aku bersemangat untuk share dengan korang mengenai channel youtube aku.

Sebenarnya , korang boleh ja terjah channel youtube aku melalui link yang aku letak di sidebar kanan ini . Mungkin ramai tak perasan atau pun perasan tapi malas nak klik kan. lepas ni boleh lah klik dan subscribe channel Youtube Kataubaid.  Antara video yang aku dah muat naik adalah koleksi video yang ada di dalam laptop aku ini.


CHANNEL YOUTUBE KATAUBAID !


Bila kataubaid nak buat Video sendiri ?

Pasti soalan ini yang bermain di minda korang. Buat masa ini, aku tak rasa aku mampu buat video aku sendiri di sebab kan beberapa faktor yang tak dapat di elakkan antaranya adalah kekurangan gadget yang baik untuk mengambil video dan aku juga agak malu untuk berdepan dengan camera. sebab hensem sangat. haha . jadi kalau aku upload video tu,cepat-cepatlah tengok ya.

Macam mana nak Subscribe Channel Youtube Kataubaid ?

Baik sungguh hati korang kan , nak subscribe channel youtube aku. Terima Kasih . hehe

1 . Pergi laman web youtube melalui link ini - https://www.youtube.com/user/Kataubaid
2.  klik button Subscribe .
3. Boleh tengok video yang ada. nanti aku update video baru.
4. Selesai .

Seronok sebenarnya bila, kita ada medium sendiri untuk sampaikan pendapat dan menambah kenalan macam medium blog ,fb dan sebagainya. Dan youtube merupakan antara medium yang  baik untuk menambah kenalan selepas fb,twitter dan insta. Selamat meng subscribe youtube kataubaid ! selamat berkenalan untuk smeua. * macam baru je kenal. hehe

Sekian.

Previous Post Next Post