3 GAYA TRAVEL ZAMAN SEKARANG ! MESTI BACA !

3 FENOMENA TRAVEL ZAMAN SEKARANG ! | Kalau korang perasan, sekarang ini ramai yang sudah rajin untuk travel ke tempat-tempat yang " rare " dan mereka juga tidak melepaskan peluang untuk mengambil gambar dan mengongsikan gambar mereka di Media sosial . Kebaikkan dari situ, kita dapat tahu ada tempat-tempat menarik di kawasan sekitar mahupun kawasan-kawasan di luar yang belum pernah kita terokai. tapi korang tahu tak ada 3 Fenomenan Gaya Travel zaman sekarang .


FENOMENA GAYA TRAVEL ZAMAN SEKARANG !


1. BackPackers .

Umum mengetahui, Backpakers adalah antara fenomena travel di zaman sekarang . Fokus travel untuk melihat tempat menarik dan menjimatkan menjadi keutamaan bagi backpakers di luar sana. Bagi aku ia lebih menguntungkan jika kita travel untuk melawat tempat-tempat yang ada. Tetapi kalau kita travel hanya untuk berehat , bagi aku gaya backpakers agak kurang sesuai .


3 GAYA TRAVEL ZAMAN SEKARANG !


2. Last Minit .

" Weh, jom pi tempat ni ! " itu antara ayat whatsapp member bila dia rasa nak travel. Tanpa angin ribut, tiba-tiba ajak travel . dan di akui ada orang yang perangai macam ni . mereka suka travel last minit kerana bagi mereka satu kepuasan jika travel dalam keadaan begitu. Tetapi ia agak merumitkan bagi yang bekerja dan mempunyai majikan.

3. Honeymoon Style .

Style ini merupakan gaya travel yang menjadi kegilaan bagi sesetengah traveller yang ingin mencari ketenangan dan lari dari kesibukkan kota. Mengambil durasi masa yang panjang untuk bercuti supaya apabila mereka pulang dapat meneruskan hidup mereka dengan lebih effective. Spa dan Hotel yang di keliling Alam hijau menjadi pilihan bagi mereka yang inginkan ketenangan .

Korang tahu tak ada lagi 4 Gaya Travel zaman Sekarang yang aku tak senaraikan. Korang boleh tengok dekat sini . Disamping kita travel , jangan lupa cari insurance untuk traveller ,kalau apa-apa jadi dekat kita time travel nanti mudah untuk di uruskan dan tidak merisaukan ahli keluarga kita . betul tak ?

Jangan lupa baca lagi 4 Gaya Travel Zaman sekarang di sini

Sekian /

Previous Post Next Post