JAGA RUMAH TANGGA MASING-MASING !

JAGA RUMAH TANGGA MASING-MASING | Fuhh, banyak pula isu-isu yang berlegar di media sosial minggu ni kan. aku baca pun sekadar nak tahu je dan malas nak ulas macam-macam. Terutamanya kes Adi Putra kawin dua baru-baru ini yang viral sehingga makcik-makcik di seluruh negara terkejut dan mula memarahi adi putra . hahaha apa-apa pun Tahniah di ucapkan kepada adi putra sebab kawin lagi satu .

JAGA RUMAH TANGGA MASING-MASING !

Ramai juga yang komen dan marah sebab adi putra kawin lagi satu. mereka kata adi putra tak bagi tau awal dekat isteri pertamanya . jawapan dari adi putra adalah isteri pertamanya lebih awal mengetahui yang dia akan berkahwin lagi satu . jadi tak payah lah kita nak gaduh-gaduh di media sosial sebab rumah tangga orang lain. Lebih baik kita jaga rumah tangga masing-masing. nanti berlaku sebijik dekat kita, dah kena buat sidang media pulak kan.

Aku secara peribadi, suka jawapan dan karakter yang adi putra jawab ketika di tanya di melodi pada hari ahad. Nampak tenang dan nampaklah yang adi putra tidak bersalah. yang salahnya adalah peminat yang dok hentam dia . Padahal tak tau pangkal cerita kan. tak tahu dah nak buat macam mana lagi dengan perangai rakyat malaysia yang suka ulas sesuatu perkara tanpa buat rujukan terlebih dahulu .

Semua kalut lah nak jadi orang yang paling power dalam mengulas isu yang berlegar tapi yang keluar dari mulut adalah kosong tak ada apa-apa . Sebab tu aku cakap, lebih baik jaga rumah tangga masing-masing dari sibuk nak komen rumah tangga orang lain. sama juga untuk isu-isu lain, janganlah dok komen tapi tak tau hujung pangkalnya, takut jadi fitnah lagi susah kan.

Hati-hatilah ya. :)

Sekian. Tahniah Adi Putra !

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)