GOBEAR BANTU KITA BUAT PILIHAN INSURANS !


GOBEAR I Korang pernah dengar tak pasal laman web Gobear ? mulanya aku jumpa iklan ni dekat blog aku iaitu di iklan-iklan adsense. Jadi aku pun selidik lah sikit sebab tengok gambar beruang comel tu yang buat aku rasa nak tahu apa itu go bear . Jom aku cerita sikit mengenai go bear ni. 

Gobear ini merupakan salah satu alat untuk kita memilih syarikat insurans mana yang sesuai untuk kita. Melalui laman web ini, korang hanya perlu letakkan apa yang korang mahukan. selepas itu dia akan keluarkan banyak syarikat-syarikat insurans yang menawarkan pakej mengikut apa yang korang letak .

Gobear

Mudah dan senang, tak perlu kita nak pi tanya orang la pasal insurans itu dan ini. Dengan Go bear sahaja, korang boleh mendapat maklumat mengenai Insurans yang korang nak. GoBear juga di bahagikan kepada 3 kategori . Selain Insurans korang juga boleh banding kad kredit dan loans/ pinjaman yang korang nak buat.

Pendek kata, kalau tak cuba, kita tau kegunaan Go bear ini. Untuk korang cuba , korang boleh klik pautan ini - https://www.gobear.com.my/ 

GobearSekarang tak yah susah-susah dah, dengan satu klik mampu membawa anda ke hujung dunia. Semoga kita gunakan teknologi dengan sebaik-baiknya .

sekian.


Previous Post Next Post