DRAMA LAMBAIAN RAMADAN PIKAT HATI PENONTON SEHINGGA EPISOD AKHIR !


EPISOD AKHIR DRAMA LAMBAIAN RAMADAN  | Sedih dan berjurai air mata, itulah yang diungkapkan oleh hampir kesemua penonton drama Lambaian Ramadan ini . Drama yang berkisar mengenai kisah kekeluargaan ini menemui penonton sejak beberapa minggu yang lalu telah menamatkan episodnya sebentar tadi .

EPISOD AKHIR DRAMA LAMBAIAN RAMADAN

Mulanya aku sudah jangka drama ni best sebab ada Puteri Balqis. hahaha . aku personally suka lakonan Putri balkis sebab dia punya feel tu mampu buat orang nangis  . Di tambah pulak dengan dua pelakon hebat iaitu siti elizad dan adi putra, bertambah banjirlah kalau yang menonton drama lambaian ramadhan ni .

Aku tak sempat nak ikuti semua, tetapi dari bacaan aku di media sosial ramai yang menginginkan drama-drama seperti ini .kebanyakkannya sudah jemu dengan drama yang bersifat fantasi dan cinta yang tidak masuk akal . Jalan cerita drama  Lambaian Ramadan juga menarik mengenai kisah seorang isteri terpaksa menanggung perit derita apabila si suami di uji dengan orang ke-3.

Disamping itu juga,si anak menghidap penyakit kronik untuk di jaga. Sebab itu, ramai yang menonton drama ini kerana dia bermain dengan emosi dan kenyataan dan realiti . Tahniah buat produksi drama lambaian ramadan kerana menghasilkan drama yang berkualiti ini .

Apa pula pandangan korang terhadap drama lambaian Ramadan ini ?

EPISOD AKHIR DRAMA LAMBAIAN RAMADAN

[VIDEO] Astro Raya 2016: Kisah Benar Zika - Masa Anugerah Paling Bermakna 


Sekian .
Previous Post Next Post