VIRAL ! GAMBAR ULAR SAWA DITEMUI BERSAMA 90 TELUR DI SG KERANG !

GAMBAR ULAR SAWA DI TEMUI BERSAMA 90 BIJI TELUR I Musim-musim panas sekarang ini, macam-macam perkara berlaku. antaramua kemunculan ular-ular di kawasan tempat tinggal. Memang terkejut bila dengar sana-sini jumpa ular , yelakan kita selalu utama kan keselamatan.bimbang juga takut-takut terjadi perkara tak elok kepada keluarga kita . Sebagai langkah berjaga-jaga, kita perlu sentiasa memantau kawasan rumah kita. agar binatang berbisa seperti ini tidak ada di rumah .

Macam di SG Kerang,mukim sg Durian ini, penduduk kawasan menjumpai seekor ular sawa bersama denga 90 biji telur .Banyak kan telur dia. dekat bawah ni korang tengok sendiri gambar Ular Sawa bersama dengan 90 biji telurnya .

GAMBAR ULAR SAWA DITEMUI BERSAMA 90 TELUR

GAMBAR ULAR SAWA DITEMUI BERSAMA 90 TELUR

GAMBAR ULAR SAWA DITEMUI BERSAMA 90 TELUR

seram sejuk lak tengok saiz ular tersebut. hati-hati ya semua. macam-macam boleh berlaku.

sekian.

p/s : Antara punca ular masuk ke dalam rumah adalah sebab rumah kita sejuk dan mempunyai punca air. Agak-agak kalau beli ben ini dekat IKEA , boleh ke jadi tempat persembunyian Ular. risau lak aku. tengok dekat sini.


Jom like Page admin untuk info menarik !

3 comments.. read them below or add one

Azhafizah Md Nor Azhafizah Md Nor May 5, 2016 at 3:20 PM
uishh..menakutkan..bayangkan kalau semua telur dah menetas dan ada 90 ekor ular.seram!
Umie Yana Umie Yana May 5, 2016 at 3:27 PM
eee seramnyaa.. pagi-pagi dah tengok berita pasal ular ni..
NURUL AQIDAH AZAHAR NURUL AQIDAH AZAHAR May 6, 2016 at 12:44 AM
tkutnya skrg...dh tak buka pintu umh..mesti tutup

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)