[ REVIEW BLOG ] TERSENTUH HATI BILA BACA BLOG AKU PENGHIBUR.COM


BLOG AKU PENGHIBUR I Achik, itulah panggilan manja buat pemilik blog akupenghibur.com . Achik atau nama sebenarnya Mohd Izahar Sabtu merupakan antara blogger terkenal Malaysia . Pernah memenangi Anugerah di MSMW ,membuktikan blog achik merupakan blog pilihan ramai.

[ REVIEW BLOG ] TERSENTUH HATI BILA BACA BLOG AKU PENGHIBUR.COM

Blog achik terkenal dengan entri-entri yang menyentuh hati dan sanu bari pembaca-pembacanya. Aku selalu baca entri yang achik tulis, Gaya penulisan yang bersahaja seperti orang tengah berccerita dari hati terus ke hati .

Entri yang achik selalu tulis kebayankkannya membantu masyarakat kita dalam mencari jalan keluar dari setiap masalah mereka . Masalah perhuubungan sesama manusia sehinggalah hubungan dengan Pencipta. Sebab itu jugalah blog achik ramai follower sama ada dalam diam mahupun secara terang-terang.

Semoga achik terus bersemangat dalam menulis blog, sebenarnya aku impikan menulis blog macam achik . menginspirasi pembaca dalam setiap penulisan yang di keluarkan . mungkin masa aku belum tiba, sebab aku pun masih baru belajar bab-bab blog ni. banyak kurangnya blog kataubaid.com yang masih perlu di baiki.

yang penting Achik jangan berhenti menulis tau ! hehehe jom berkenalan dengan pemilik blog akupenghibur.com .




Nama Blog : Aku Pneghibur
Link Blog : www.akupenghibur.com


Previous Post Next Post