KHAIRY JAMALUDDIN JAWAB PERSOALAN MENGENAI HADIAH JUNIOR CYCLING MALAYSIA (JCM )


JUNIOR CYCLING MALAYSIA I Berikutan daripada viralnya gambar-gambar ketika penyampaian hadiah untuk Junior Cycling Malaysia , Khairy Jamaluddin ( KJ ) tampil dengan jawapannya . Rata-rata netizen mengutuk kenapa hadiah berupa wang itu terlalu sedikit, tidak berbaloi dengan kos atau budget yang ada pada Kementrian Belia dan Sukan .

GAMBAR BUDAK MENANG JCM DAPAT HADIAH DARI KJ

Berikut merupakan Jawapan KJ mengenai apa yang di Viralkan di Media sosial hari ini .



GAMBAR BUDAK MENANG JCM DAPAT HADIAH DARI KJ

GAMBAR BUDAK MENANG JCM DAPAT HADIAH DARI KJ

GAMBAR BUDAK MENANG JCM DAPAT HADIAH DARI KJ

Korang dah baca kan kenyataan dari Kj tu ? so, lepas ni dah selesai kes ini , jangan di viralkan lagi dengan caption-caption yang tah papa, bagi aku ada baiknya juga seperti yang di katakan oleh Kj, tak mau adik-adik terlalu fokus dengan duit. biar mereka berusaha dari bawah dan mereka akan dapat ganjaran bila mereka betul-betul sudah berjaya.

cumanya tak yah tayang cek dah lepas ni. just bagi medal dan envelope pun dah okay.

sekian.

p/s : Jangan besarkan kanak-kanak dengan duit, takut nanti mereka dan kita turut merana nanti .Kalau sebab duit, kita mudah lupa dengan matlamat asal,takut juga nanti, kita akan tinggalkan sesuatu sebab tak ada duit. Ayuh anak muda bangkit ! Korang tahu, Konsert bangkit di Pahang akan berlangsung nanti, tapikan aku tak faham apa kena mengena dengan konsert bangkit dengan nak suruh Anak muda bangkit ? korang tengok konsert boleh naik semangat ker ? korang cuba tengok dekat sini . :(



Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)