HANTU KE NI ?


GAMBAR HANTU I Kalau di amati dan di tenung gambar pertama ,sepertinya wujud entiti yang tidak diingini di dalam kenderaan tersebut. namun jika korang tengok gambar kedua, korang akan menemui jawapan terhadap persoalan korang itu. Gambar hantu ke ni ?

Gambar hantu
GAMBAR [1]
Sekarang korang tengok pula , gambar kedua .

Gambar hantu

Sebenarnya 2 gambar ini merupakan gambar yang viral di facebook baru-baru ini mengenai tips mengelakkan kereta anda di curi . tetapi persoalannya, pencuri takut hantu ke ? atau orang biasa sahaja yang takut hantu ?

Kalau tujuan menggunakan teknik macam di atas ni jika untuk menakutkan pencuri , aku rasa tiada masalah .Cumanya takut nanti satu kampung terkezut bila lalu sebelah kereta kita. dah jadi kes misteri nusantara dah lepas ni. hahaha

Macam kita tahukan, sekarang banyak kes curi kereta .tambah merisaukan ada yang emncuri kereta bersama-sama dengan anak kecil yang ada dalam kereta tersebut. Allahurabbi,takut weh, moga kita sekeluarga di elakkan dari perkara-perkara macam tu .

Disebalik kenaikkan harga kereta , kesusahan kita nak dapatkan pinjaman wang untuk beli kereta atau loan bank untuk beli kereta. ada juga pihak yang mengambil kesempatan dengan mencuri kereta rakyat biasa setelah kita susah payah mendapatkannya. tidak bertimbang rasa langsung.apa nak jadi dengan Malaysia. Kita juga kena lebih berhati-hati lepas ni .

Sekian .

p/s : Bila dok cerita pasal kes kecurian kereta ni, aku rasa semua jenis kereta tidak terlepas dari kecurian. kereta besar ni yang korang boleh buat 8 perkara yang tak masuk akal ni pun belum tentu korang boleh selamat kan. kuncinya adalah waspada dengan segala keadaan . korang tengok dekat sini .

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)