GAMBAR PRANK KAWAN BILA KAU TERTIDUR DEKAT RUMAH DIORANG !


GAMBAR TIDUR I Selalunya kita ada ramai kawan. dalam ramai-ramai kawan tersebut mesti ada yang perangai macam gila-gila atau dalam bahasa lembut adalah perangai macam haram. hahaha korang tengok gambar dekat bawah ni. kesian member dah la tumpang tidur rumah depa, last-last kena troll macam tu ja. hahaha

tapi itulah lumrah kawan yang perangai gila-gila. korang pernah tak kena macam ni ? hehe


GAMBAR PRANK KAWAN BILA KAU TERTIDUR DEKAT RUMAH DIORANG !

GAMBAR PRANK KAWAN BILA KAU TERTIDUR DEKAT RUMAH DIORANG !

GAMBAR PRANK KAWAN BILA KAU TERTIDUR DEKAT RUMAH DIORANG !

Semoga yang tidur tu insaf lah ya. hahaha kena pakej 3 benda sekali, doa, yassin dengan solat jenazah. hahaha 3 pakej dalam satu malam. kalau tak insaf,tak tau lah. hehe selalunya kita ada kawan yang perangai macam ni, tetapi depa ni selalu tolong kita, kena usik selalu tetapi depa kurang nak terasa hati. betul tak ?

Untuk korang ada kawan-kawan macam ni .

sekian.

p/s : salah satu kebaikkan kawan adalah bila dia nak travel, dia akan ajak korang.tetapi ada juga perangai kawan korang yang pi travel tapi korang tak nak ikut . Sebab apa ? kuat merungut ker ? terlalu berjimat ke ? korang tengok dekat sini .

Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

CikLa Shahril CikLa Shahril April 30, 2016 at 10:11 AM
Dapat kwn mcm kena jiwa kental.. Hehe

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)