GAMBAR LELAKI DATING DENGAN ULAR TEDUNG !


GAMBAR ULAR I Ular adalah antara binatang yang berbisa dan perlu di jauhi. Tetapi bagi lelaki ini, ular adalah rakan baginya. hahaha gambar ni viral di facebook hari ini. gambar seorang lelaki bersama dengan ular tedung di tepi tasik.

GAMBAR ULAR IGAMBAR ULAR INampak gaya mereka ini macam dah lama kawan. haha kalau aku ni , mau aku lari dah . hehe korang rasa sesuai tak kalau kita bela ular sebagai haiwan peliharaan. adakah dia memerbahaya atau tidak ? ada orang cakap, kalau binatang yang bahaya ni ,kalau di bela , nanti dia akan makan tuan dia ?

chooopp

itu persoalan sahaja, tak ada kena mengena dengan gambar yang aku kongsi ni ya.

sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

PeRdU cINta PeRdU cINta April 26, 2016 at 11:12 PM
PC tengok je pun dah takut....ya Allah...
Jueliza Jamani Jueliza Jamani April 28, 2016 at 7:20 AM
Ada kawan akak bela ular.. aduiii perempuan plak tu... serammmm.. tp bukan ular ni lah... ular apa ntah.. geli kotttr

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)