GAMBAR LELAKI DATING DENGAN ULAR TEDUNG !

26 April 2016


GAMBAR ULAR I Ular adalah antara binatang yang berbisa dan perlu di jauhi. Tetapi bagi lelaki ini, ular adalah rakan baginya. hahaha gambar ni viral di facebook hari ini. gambar seorang lelaki bersama dengan ular tedung di tepi tasik.

GAMBAR ULAR IGAMBAR ULAR INampak gaya mereka ini macam dah lama kawan. haha kalau aku ni , mau aku lari dah . hehe korang rasa sesuai tak kalau kita bela ular sebagai haiwan peliharaan. adakah dia memerbahaya atau tidak ? ada orang cakap, kalau binatang yang bahaya ni ,kalau di bela , nanti dia akan makan tuan dia ?

chooopp

itu persoalan sahaja, tak ada kena mengena dengan gambar yang aku kongsi ni ya.

sekian.

2 ulasan:

  1. PC tengok je pun dah takut....ya Allah...

    BalasPadam
  2. Ada kawan akak bela ular.. aduiii perempuan plak tu... serammmm.. tp bukan ular ni lah... ular apa ntah.. geli kotttr

    BalasPadam

Kataubaid© .