GAMBAR KUCING BERSAIZ BESAR !


GAMBAR KUCING I Kucing selalunya bersaiz kecil dan comel .Kucing juga sinonim dengan perkataan manja kerana karakter mereka juga manja dan penyayang . Kali ini aku nak share dengan korang gambar kucing yang besar gila ni .

Aku tengok pun cuak, ni kucing ke harimau ? hahaha yang pasti ini adalah kucing.




GAMBAR KUCING BERSAIZ BESAR !

GAMBAR KUCING BERSAIZ BESAR !

GAMBAR KUCING BERSAIZ BESAR !

Kalau ada kucing besar ni, sedap weh gomol-gomol, lepas tu cubit pipi. hahaha. itulah aktiviti paling best bila main dengan kucing. dia pun pasrah jer bila kena cubit pipi. haha. dekat malaysia jarang kita tengok kucing-kucing besar ni. Anjing tu biasa la kan.

korang pernah ke jumpa kucing besar ni ? 

Sekian .

p/s : Kalau kucing besar-besar macam ni, agak-agak nak letak dekat manalah dekat rumah ni. sangkar dia pun mesti besar kan. tapi kucing ni mesti senang berdikari . agak-agak kena beli rumah besar macam ni kot, baru boleh bela kucing besar ni .macam mana nak beli rumah mahal macam ni ? korang tengok dekat sini ,

Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

alya chan alya chan April 19, 2016 at 3:11 PM
sedap peluk ni, macam bantal dah kalau gebu gebu.haha

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)