GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

Advertisemen


GAMBAR BATU MALIN KUNDANG I Kisah malin kundang sudah tidak asing bagi rakyat malaysia. Kisah hidup seorang anak yang derhaka dengan ibunya . Dia yang berkahwin dengan anak raja telah melupakan ibunya di kampung sehinggakan dia tida mengaku insan di kampung itu sebagai ibunya . Sehinggalah satu ketika apabila si ibu mendoakan agar anaknya itu menjadi batu kerana derhaka kepadanya.

Itulah serba sedikit kisah malin kundang . Dekat bawah ini Gambar Batu Malin Kundang di Padang Air Manis , Indonesia . ( gambar beautyfulnara )

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

Kisah Malin Kundang ini juga perlu di jadikan iktibar buat semua lapisan masyarakat, hidup ini singkat ,berbaktilah kepada ibu dan ayah kita . Insyaallah , Allah Redha .

sekian .

P/s :Kalau ada rezeki, travel lah ke Tempat Malin Kundang ini , mungkin kita juga mampu peroleh sesuatu di sana . Sebenarnya kita tidak perlu ke Eropah untuk bercuti semata-mata mencari sejarah yang tersembunyi , Contohnya korang ke Eropah sebab nak lawat Venice di Itali . korang tahu dekat Asia pun ada tempat macam tu. Tak percaya ? Korang tengok dekat sini .


Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments