GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !


GAMBAR BATU MALIN KUNDANG I Kisah malin kundang sudah tidak asing bagi rakyat malaysia. Kisah hidup seorang anak yang derhaka dengan ibunya . Dia yang berkahwin dengan anak raja telah melupakan ibunya di kampung sehinggakan dia tida mengaku insan di kampung itu sebagai ibunya . Sehinggalah satu ketika apabila si ibu mendoakan agar anaknya itu menjadi batu kerana derhaka kepadanya.

Itulah serba sedikit kisah malin kundang . Dekat bawah ini Gambar Batu Malin Kundang di Padang Air Manis , Indonesia . ( gambar beautyfulnara )

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

GAMBAR BATU MALIN KUNDANG DI PADANG AIR MANIS,PADANG INDONESIA !

Kisah Malin Kundang ini juga perlu di jadikan iktibar buat semua lapisan masyarakat, hidup ini singkat ,berbaktilah kepada ibu dan ayah kita . Insyaallah , Allah Redha .

sekian .

P/s :Kalau ada rezeki, travel lah ke Tempat Malin Kundang ini , mungkin kita juga mampu peroleh sesuatu di sana . Sebenarnya kita tidak perlu ke Eropah untuk bercuti semata-mata mencari sejarah yang tersembunyi , Contohnya korang ke Eropah sebab nak lawat Venice di Itali . korang tahu dekat Asia pun ada tempat macam tu. Tak percaya ? Korang tengok dekat sini .


Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

Eintan Nurfuzie Eintan Nurfuzie April 13, 2016 at 11:51 AM
kt perak di katakan ada tempat sitanggang.. tp dgr ceta je la.. xtau btul ke x

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)