CARA SELFIE NAMPAK KURUS !

Share:

CARA SELFIE I Selalu korang dengar , ada cara selfie supaya nampak kurus .Tetapi korang dah cuba, masih tak nampak kurus lagi ? haha sebenarnya tak perlu pun nampak kurus jika kita mampu untuk menguruskan badan kita sendiri. Kita mungkin boleh mengubah image kita di media sosial, tetapi kita tidak mampu mengubah image kita secara realiti.


CARA SELFIE NAMPAK KURUS !


Tapi tak apa, aku nak ajar juga cara selfie agar nampak kurus. Jangan risau, aku jeni support member-member. hahaha meh aku ajar cara selfie supaya nampak kurus.

Cara Selfie supaya nampak kurus :

1. Ambil gambar dari angle atas .
2. Pastikan tak nampak perut.

Walaupun ada yang berpendapat, selfie ini tidak bagus . bagi aku apa salahnya kalau kita mengambil gambar kenangan hidup kita . cumanya jangan lah sepanjang masa selfie kan. haa, apa kata korang cuba. dan try cara selfie supaya nampak kurus. jadi ke tidak. semoga berjaya !

sekian.


1 comment: