BANK OF JOHOR - CADANGAN SULTAN JOHOR !

BANK OF JOHOR I Hari ini Sultan Johor berkenan untuk merasmikan Persidangan keempat Dewan Undangan Negeri Johor . Dalam Titah baginda, Baginda mencadangkan agar Negeri Johor mempunyai bank sendiri bagi membantu rakyat johor untuk meminjam wang .

 BANK OF JOHOR - CADANGAN SULTAN JOHOR !
Gambar Kosmo Online

Ini susulan daripada terdapat rakyat johor yang masih gagal untuk mendapatkan permohonan pinjaman bagi memiliki rumah . Jadi Bank of Johor ini seperti alternatif lain kepada rakyat johor yang memerlukan .

Baca berita selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/143715


Semoga usaha baik ini di contohi oleh negeri masing-masing. Nak mengharapkan kerajaan persekutuan pun macam masih susah ja. Pinjaman perumahan atau bank loan bertujuan untuk membantu rakyat atau pengguna untuk meminjam duit untuk tujuan beli rumah.

Pinjaman ini akan di bayar oleh peminjam secara berperingkat-peringkat.

Sekian.

p/s : semoga lepas ni, rakyat johor boleh beli rumah. lepas tu boleh la beli kereta ni. sesuai untuk family . boleh bawa mak ayah sekali, tak yah risau-risau dah . korang tengok sini .
Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

zulhilmitempoyak zulhilmitempoyak April 15, 2016 at 12:42 AM
perghhhh...!!! betul2 srius ini..

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)