[ REVIEW BLOG ] BLOG CIKSEPET.COM , BLOG YANG WAJIB SINGGAH !


BLOG CIKSEPET.COM I Aku rasa, dah lama aku tak review blog kawan-kawan blogger kan. bukan sibuk pun aku ni, malas ja. hahaha pengakuan jujur ni. Hari ini aku akan review blog pilihan aku . Sebenarnya, blog yang aku nak review ni adalah blog yang power dan menjadi rujukan aku kalau aku nak cari idea menulis. hahaha .

www.ciksepet.com

Blog Ciksepet.com nama di beri kepada blog milik insan yang bernama Lisa . Sebab apa blog ini aku cakap power, sebabnya adalah blog ini dah mencecah 1 juta lebih pageview . Dan uniknya blog ini sentiasa ada pengunjung bila aku terjah. hehehe macam mana aku tau ? aku selalu tengok jumlah orang online dekat widget Histat dekat blog ciksepet.com . dekat situ korang boleh tahu siapa yang online time korang online.

www.ciksepet.com
Pemilik Blog ciksepet.com

Blog ini juga menjadi rujukan pengguna celcom macam aku ni. Promosi baru dari celcom memang aku akan terjah blog lisa dulu. baru blog lain-lain. hehe selain lisa juga dalam geng #kelabbloggerbenashaari, lisa juga menerima untuk pengiklanan di blog ciksepet.com. Kalau korang nak iklankan produk boleh hubungi lisa .

Secara keseluruhannya, aku boleh simpulkan blog ciksepet.com sebagai blog santai dan entri yang di upload pun tak terlalu berat untuk di hadamkan dengan ulasan dan penulisan penulis blog yang mudah di fahami.

kalau korang nak tahu lebih lanjut, korang boleh terjah blog di bawah ini ya .

Nama Blog : Cik Sepet
Link Blog   : www.ciksepet.com

Aku rasa cukup kot review aku kali ini. Korang singgah blog ciksepet.com dan follow blog ni ya !

sekian.

p/s : personally , aku banyak belajar dari penulisan  lisa dalam blog ciksepet.com. aku juga boleh kategorikan blog ciksepet.com sebagai rujukan aku dalam dunia blogger ni. korang yang baru belajar buat blog macam aku ni, aku cadangkan korang belajar dari blog-blog yang sudah lama. banyak ilmu yang mereka kongsikan dengan kita. :)
thanks ciksepet.com 

Previous Post Next Post