PANGGILAN HANGIT MARK ADAM !

9 Mac 2016


PANGGILAN HANGIT MARK ADAM I adeh terkejut aku dengar mark adam kena panggilan hangit hari ni. hahaha Panggilan hangit merupakan rancangan untuk mengenakan orang ramai mengikut situasi yang telah di rancang. dalam bahasa mudah nak perkena orang je la ni.

Tak sangka Mark adam pulak yang kena hari ni . haha kesian mark . Ni kerja si Ajak, Fizi ngan haziq laa ni.. geng pagi hot pun dah makin meriah. hahaha

PANGGILAN HANGIT MARK ADAM !

Sapa yang tak dengar lagi boleh dengar dekat link bawah ni ya. :)

PANGGILAN HANGIT MARK ADAMhttps://soundcloud.com/hotfm-976/panggilan-hangit-mark-adam-terhangit-balik 

Mark adam ni, dia cakap apa pun mesti lawak. hahaha 

sekian .

baca juga : cara korang kenal karakter lelaki berdasarkan cara dia memandu .

2 ulasan:

  1. kadang2 bahaya la panggilan hangit ni...x semena satu malaysia dengar...

    BalasPadam
  2. Mark adam ni kalau bercakap muka serius...tapi kita yang dengar ketawa terkekek...kekek...

    BalasPadam

Kataubaid© .