BIODATA Penuh AZIRA SHAFINAZ. Drama Married tapi Benci ternyata membawa tuah kepada Azira Shafinaz. Dia kini di kenali ramai setelah membintangi drama itu. Sebelum ini, Azira terkenal di laman youtube .

Azira merupakan salah seorang dari anggota kumpulan Defam yang turut terdiri daripada Cik Manggis dan juga Sofia Liana. Selain dari menyanyi, dia juga kerap muncul di tv sebagai pengacara program-program hiburan seperti Poptv dan lain-lain.

BIODATA AZIRA SHAFINAZ


BIODATA AZIRA SHAFINAZ


Nama Penuh : Azira Shafinaz Ramlan
Nama Artis : Azira Shafinaz
Tarikh Lahir : 1991
Umur : 28 tahun (2019)
Kerjaya : Pelakon, Penyanyi
Merupakan ahli kumpulan De Fam.

IG- Instagram Azira Shafinaz

Tahun ini, Azira banyak muncul di kaca tv terutamanya dalam drama-drama lakonannya. Antara drama yang telah ditayangkan adalah Karma Cinta(tv1), Serikan Hatimu (TV3) dan drama Pia (tv3).

Terbaru, Azira akan membintangi cerekarama Kau Langit Aku Laut yang akan ditayangkan di tv 3.

Sebenarnya banyak lagi drama yang dilakonkan oleh azira ni, tapi aku kongsikan yang ini jer lah ya. Suka tengok dia berlakon sebab dia memang pandai berlakon. hehe

BIODATA AZIRA SHAFINAZ I PELAKON DRAMA MARRIED TAPI BENCI !


Drama lakonan Azira yang pernah viral satu ketika dahulu adalah Drama Seribu Rindu. Drama ini dia digandingkan dengan Zul Ariffin. Memang ramai yang tengok cerita ni. Lepas tu bersambung pula dengan cerita villa Ghazara dan dia digandingkan pula dengan Shukri yahaya.

Memang tak pernah mengecewakan lakonan-lakonan Azira ni. Sebab tu aku suka tengok. hehe

Ramai yang puji lakonan Azira ni, Sejak dari drama Married tapi benci orang dah mula tertunggu-tunggu karya lakonan dia. Korang pula macam mana, apa pendapat korang mengenai lakonan Azira ni ?

Jom komen di bawah ni.

sekian.

2 Comments

  1. anda di tag!

    http://www.mohdnoorshawals.com/2016/03/segmen-top-blogger-2016-by-nurzulfa.html

    ReplyDelete
  2. dah mula ke married tapi benci ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post