AKTIVITI CUTI SEKOLAH YANG SESUAI UNTUK ANDA !

AKTIVITI CUTI SEKOLAH I Sabtu dan ahad merupakan antara hari cuti yang menjadi keutamaan bagi sesebuah keluarga . Si ayah dan si ibu pasti menggunakan cuti sabtu dan ahad sebagai waktu paling ideal untuk mencurahkan kasih sayang kepada anak-anak. Hari ahad pulak luang masa menonton rancangan clever girl yang memang clever.. ehh hahaha
AKTIVITI CUTI SEKOLAH YANG SESUAI UNTUK ANDA !

baik, mesti korang tercari-cari aktiviti apa yang best untuk diri anda dan juga keluarga. aku pisahkan kepada 2 kategori . 1. Bujang 2. Keluarga .

Kategori Bujang :

Antara aktiviti orang bujang yang selalu di lakukan adalah keluar lepak dengan kawan-kawan . Menonton wayanag batmanvs superman pad ahujung minggu , keluar makan , dan bercuti di pulau-pulau antara aktiviti yang cukup popular dalam kalangan orang bujang.

Aktiviti
Kategori Keluarga :

Bagi keluarga pulak sudah pasti menghabiskan masa membeli belah  barangan rumah di Shopping-shopping complex dan pasar . Di samping memberi hadiah kepada anak-anak setelah sekian lama terperuk didalam rumah dan melakukan aktiviti di sekolah. Makan malam di luar rumah di tempat-tempat yang terknal juga antara pilihan ibu bapa dalam menjamin masa yang berkualiti bersamam anak-anak.
AKTIVITI CUTI SEKOLAH YANG SESUAI UNTUK ANDA !

disebabkan cuti hujung minggu amat singkat, ramai juga yang ambil peluang untuk berehat bersama anak-anak dirumah. Sarapan bersama , mengemas rumah ,berucuk tanam dan juga bersenam bersama-sama antara yang menjadi pilihan. selain menyihatkan badan, hubungan kekeluargaan juga dapat di eratkan.

Tempat menarik untuk di kunjungi :

1. Padang Besar
2. Pameran Bunga
3. Padang Kota
4. KLCC
5. Aquaria
6. Tadom Hills

Jangan putus asa dalam membahagiakan keluarga anda. walau 100 cara di perlukan untuk menggembirakan mereka, cari dan cubalah pasti ada pahala dalam setiap usaha kita dalam membahagiakan keluarga tercinta. selamat berkerja kembali kepada yang sudah habis cuti dan selamat bercuti untuk yang baru mula bercuti.

Sebagai penutup, jom tengok video seorang lelaki pertama kali make up perempuan. lawak weh ! hehe aku pun tak pernah make up perempuan. haha perempuan mesti cuak kan bila lelaki make up korang. hehe eye liner ke mana , blusher ke mana. hahaha rugi tak tengok.


sekian.

Previous Post Next Post