SENARAI PENUH PEMENANG ANUGERAH MELETOP ERA 2016 !

ANUGERAH MELETOP ERA 2016 I Wow , tamat sudah Anugerah meletop Era bagi tahun 2016 .Pelbagai ragam artis kita melaram di Anugerah Meletop Era 2016 . Pelbagai suasana baru dalam Anugerah Meletop Era 2016 kali ini . ramai juga artis-artis yang sudah berumah tangga dan menimang cahaya mata.

SENARAI PENUH PEMENANG ANUGERAH MELETOP ERA 2016 !

baca juga : Cara nak Baca Karakter Suami anda melalui cara dia memandu ! 

SENARAI PENUH PEMENANG ANUGERAH MELETOP ERA 2016 !

mesti korang ternanti-nantikan keputusan Anugerah Meletop Era 2016 !

Drama Meletop - M.A.I.D
Artis Lawak Meletop - Johan
Hos Meletop - Dato Ac-Mizal
Pelakon Meletop - Ayda Jebat
Rancangan Meletop - Gegar Vaganza 2015
Lagu Meletop - Siapa Diriku -Ayda Jebat
Penyanyi Meletop - Ayda Jebat
Dua/Kumpulan Meletop - Akim & The Majistret
Penyampai Radio Meletop - Johan
Rancangan Radio Meletop - Johara Pagi Era
Filem Meletop - Polis Evo
Bintang Filem Meletop - Zizan Razak
Fesyen Meletop - Dato Ac Mizal
Artis Baru Meletop - Mira Filzah
Bintang Online Meletop -Siti Nurhaliza
Pasangan Meletop - Johan dan Ozylyn

TOP-TOP MELETOP - Johan
TOP-TOP MELETOP - Ayda jebat

Anugerah Khas Meletop - Zulkarnain Hassan (bekas penyampai sukan )

SEDUTAN PERSEMBAHAN MARK ADAM MENARI ALA MICHEAL JACKSON - http://lynk.my/aSYl

PERSEMBAHAN DATO SITI NURHALIZA DI AME 2016 - http://lynk.my/QjRP

VIDEO SEDUTAN JONAZ MENGERINGI MIRA FILZAH - http://lynk.my/rIj4

Apa yang aku mampu komen keseluruhan adalah kuasa pengundi .ada keputusan yang di luar jangkaan dan di luar level artis yang menang. namun nak buat macam mana, dah konsep Anugerah Meletop Era 2016 adalah mengikut pengundian. jadi yang banyak undi menang itu je. apa-apa pun tahniah buat semua.

Istighfar banyak-banyak lepas tengok perkara lagha :)

sekian.


Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)