PEMINAT BOLA SEPAK IRI HATI DENGAN PASUKAN PULAU PINANG !


PULAU PINANG FA I Selepas jaringan menarik yang di jaringkan oleh Penyerang Pulau Pinang , Faiz Subri ketika menentang pahang baru-baru ini . Nama negeri PulauPinang terus menjadi sebutan seluruh pelusuk negara . Ramai yang menyokong di sebalik kejayaan pulau pinang MENEWASKAN Pahang Fc pada malam itu.

Namun semalam kelihatan ramai haters-hater yng bersembunyi ketika jaringan gol faiz subri viral tempoh hari keluar dari gua mereka untuk menghentam kekalahan Pulau Pinang kepada Kuatan FA. " itulahh riak sangat " , " gol terbaik bla bla bla " . banyak komen aku baca, kebanyakkan menghentam pulau pinang .

PASUKAN PULAU PINANG

Bagi aku, tak kisah pun kalah dan menang , team penang baru masuk liga super kot. biasa lah up and down .tapi kami tetap di belakang pemain-pemain kami dan team kami . menang sama-sama , kalah sama-sama . nak kutuk pulau pinang sebab tak boleh kekalkan record kemenangan menentang pahang baru ini , silakan . biar orang yang di stadium sahaja yang tahu apa yang berlaku.

Mungkin faiz subri atau team pulau pinang bukan team dan player mereka. maka mereka boleh la kutuk dan keji , aku rasa kalau lah yang score tu team dan player depa, mesti depa pun akan senyap sahaja. tak pa, aku faham dan itulah bola sepak .

PASUKAN PULAU PINANG

Sepatutnya, rakyat malaysia bangga dan menyokong dengan faiz subri sebab dia score gol yang menakjubkan . Ni tak berlaku sebaliknya , dah lah kutuk kondem lagi. ermm. patut lah skop atau lanskap liga malaysia ni bersifat puak- puak . walaupun satu player menyumbangkan untuk negara. ia tetap di kira kenegerian . aku kata ni bukan semua ada sikit dok buat perangai macam tu. dan ramai yang menyokong player tak kira mana-mana pasukan.

Good Luck untuk semua team yang bertanding dalam liga super dan piala fa. semoga berjaya dengan jayany dalam saingan korang . Haria Penang Haria . jang terlau dengki dan jeles dengan orang. normal lah bila menang kita nak bersorak riang. bila kalah kita nak berdiam diri. itu bola sepak.

sekian.
Previous Post Next Post