KISAH CARI HANTU !


HANTU


Kisah Hantu I Kalau Korang tengok gambar atas ni, mesti korang tertanya-tanya di manakah hantu-hatu yang di maksudkan itu. betul tak ? Blur je gambar walaupun ada nampask susuk tubuhnya kan. baik, sebenarnya hantu adalah sejenis entiti yang tidak boleh di lihat dengan mata kasar sebaliknya imej mereka mampu di rakam oleh camera . Hebatkan ciptaan Allah .

baik, aku nak korang tengok gambar bawah ini pula, korang nampak apa-apa tak ?



betul korang tak nampak apa-apa ? pelik, baik tengok gambar ke dua ni pulak, korang nampak apa2 tak ? zoom di benarkan .


Tak nampak juga ? sebenarnya mata korang tu tak rosak pun. hahaha, sebenarnya mamat ni pakai gelung getah warna merah time ambil gambar, masa mula-mula aku tengok pun jenuh laa zoom bagai.bila tengok gambar bawah ni baru aku tau yang aku sudah terkena. hehe




Sekadar coretan sahaja ya, jangan marah.itulah kisah cari hantu .penat tau cari dalam gambar tapi tak jumpa. hehe

*gambar sumber facebook

sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)